Vacature Adviseur Financiële Faciliteiten - 32 u/w
Ben jij een professional met een passie voor financiën en cultuur? Wil jij jouw financiële kennis van het midden- en kleinbedrijf inzetten om kunstenaars, creatieven en culturele organisaties te helpen met financiering van hun projecten? Lees dan snel verder!
Wie zijn wij?
Wij zijn Cultuur+Ondernemen - hét kennisplatform dat creativiteit en ondernemerschap samenbrengt. We delen onze kennis over ondernemen, financieren en besturen en bieden daarnaast leningen aan. We zorgen dat onze producten en diensten voor iedereen toegankelijk zijn.
We zijn een informele organisatie met ongeveer 30 professionals en willen dat ons werk impact heeft. We vinden het belangrijk om een werkomgeving te bieden waar iedereen zichzelf kan zijn.
Wat ga je doen?
- Adviseren: Van kunstenaars en cultureel ondernemers over financieringsmogelijkheden van hun project en hen begeleiden bij leenaanvragen.
- Relatiebeheer: Onze leningen en garantstellingen ontwikkelen we in samenwerking met beleidsmakers en financiële partners. Jij bent degene die met ons netwerk het contact onderhoudt en het netwerk uitbreidt.
- Impactvolle producten creëren: Van bijvoorbeeld een artikel, workshop of met jouw kennis bijdragen aan het optimaliseren van de Culturele Financieringswijzer, zodat onze doelgroep beter in staat is om de juiste financieringsmix te vinden voor hun project. Je neemt graag initiatief en komt met ideeën om onze impact te vergroten.
- Samenwerken: Je werkt graag samen met collega’s binnen het team Financiële Faciliteiten en het bredere team Financieren. Jij bent de schakel tussen beide teams.
Wat breng je mee?
- Relevante kennis en ervaring in financiering, bij voorkeur in het midden- en kleinbedrijf.
- Goede communicatieve vaardigheden – je kunt financiële informatie begrijpelijk overbrengen.
- Netwerkvaardigheden – je weet hoe je duurzame relaties met partners opbouwt en onderhoudt.
- Proactieve en analytische instelling – je denkt strategisch mee en signaleert en pakt kansen.
Wat bieden wij jou?
- Directe start: Een uitdagende en betekenisvolle baan van 32 uur per week.
- Contract & salaris: in eerste instantie een jaarcontract. Bij een goede match uitzicht op een vaste aanstelling. Salarisindicatie € 3.512, - en € 4.903, - (o.b.v. fulltime), afhankelijk van je ervaring.
- Flexibiliteit: We werken hybride. Je kan voor de helft thuiswerken en komt wekelijks naar ons gezellige kantoor in hartje Amsterdam.
- Groei en ontwikkeling: Ruimte voor persoonlijk en professionele ontwikkeling via cursussen en coaching.
- Extra's:
- 25 vakantiedagen en 12 adv-dagen per jaar (o.b.v. fulltime). Plus extra verlof voor feestdagen zodat je vrij kunt nemen op voor jou belangrijke feestdagen.
- Pensioenregeling met een werknemerspremie van 6%.
- Een laptop en, als je buiten Amsterdam woont, een NS-Businesscard (2e klas) voor je woon-werkverkeer.
Hoe reageer je?
Wil je eerst meer weten? Bezoek onze website of neem contact op met Claus Verbrugge via claus@cultuur-ondernemen.nl.
Klinkt dit als de volgende stap in jouw carrière? Stuur dan vóór 16 maart je Nederlands CV en motivatiebrief naar HR Erica Bakker via erica@cultuur-ondernemen.nl.
We geloven dat diversiteit en inclusie ons sterker maken. Wat je achtergrond of kijk op het leven ook is – wij kijken uit naar jouw reactie.
-
Stuur een e-mail naar Erica Bakker erica@cultuur-ondernemen.nl -
Bekijk de LinkedIn pagina van Erica Bakker
-
Stuur een e-mail naar Claus Verbrugge claus@cultuur-ondernemen.nl -
Bekijk de LinkedIn pagina van Claus Verbrugge